De Citit : Recomandări

CAMPANIE DE TEASING SAU PRIMUL PAS CĂTRE O CAMPANIE REUȘITĂ

| 24 februarie

Fie că pregătești o campanie superșmecheră sau vrei să lansezi un produs nou, superfantastic trebuie să captezi atenția și interesul publicului țintă chiar înainte de începerea sau lansarea propriu-zisă, mai ales dacă ți-ai propus să folosești social media ca ”tun de atac”

De ce teasing înainte? Pentru că:

  1. Totul se întâmplă repede pe facebook – acordă-ți o perioadă de 1 – 2 săptămâni (minim) în care să le captezi atenția și să aștepte cu interes ce vrei să faci, chiar să vorbească cu prietenii/prietenele despre asta.
  2. Fanii tăi au așteptări mari de la tine și s-ar putea să nu înțeleagă cât de frumos vrei să le oferi premii la o tombolă, de exemplu sau cât de bun este pentru ei noul tău produs. De aceea ai nevoie de timpul lor, deci întoarce-te la punctul 1.
  3. Sunt mulți care fac ce faci tu și oferă ce oferi tu. De ce să te aleagă pe tine? Pentru că ești original, pentru că ești amuzant, pentru că îi înțelegi. Deci, întoarce-te la punctul 2.

E greu? Și pentru fanii tăi ar putea fi greu de înțeles.

Deci, baby steps!

Uite câteva tipsuri despre cum să începi o campanie de teasing:

-creează un haștag original, adaptat campaniei sau produsului pe care urmează să îl lansezi

-folosește aceeași identitate pe toate canalele  de comunicare (aceleași elemente visuale, același tip de comunicare, aceleași cuvinte cheie). Regula se aplică și din momentul în care începi campania de promovare propriu-zisă.

– oferă insights – câteva indicii captivante despre ce se întâmplă ”acum”. Numărătoarea inversă este un plus!

​- amintește-le constant fanilor tăi despre ”surpriza” pe care o pregătești: ”în curând, peste o săptămână, ”mâine”

– ai o bază de date cu contacte reale? Folosește-o!

​Dacă este nevoie, dezlipește-ți ochii de laptop și stai cu oameni reprezentativi pentru publicul tău țintă. Află ce le place, ce hobby-uri au,etc. Te-ar putea inspira!

 

Succes!

Sunt Valentina Neacșu, ​big dreamer & believer in S​ocial M​edia în cadrul Reddy to Buy.

Vorbim mai multe aici: [email protected]

Cover_Neacsa_f