Jonas Brothers lanseaza “Lines, Vines and Trying Times”

| 08 mai

Albumul celor de la Jonas Brothers, Lines, Vines and Trying Times va fi lansat pe data de 16 iunie, in timp ce primul single, Paranoid, isi va face debutul la radio si online pe 8 mai.
Videoclipul piesei va fi regizat de The Malloys, cei care au mai lucrat cu Jonas Brothers si la videoclipul super hit-ului Burnin’ Up.
Lines, Vines and Trying Times este o calatorie muzicala incredibila realizata de cei trei frati Jonas si surprinde dezvoltarea lor ca muzicieni si compozitori.
Albumul contine 13 piese ce au in prim plan teme diferite. Vorbind despre titlul noului material, Joe Jonas declara: “Lines se refera la proverbialele fraze pe care ti le serveste lumea, iar Vines reprezinta obstacolele ce iti apar in cale”. Kevin Jonas adauga: “Trying Times se pot referi la relatii sau ceva personal. Toti am trecut prin asa ceva”.
Lines, Vines and Trying Times vine dupa cele doua albume de mega succes, Jonas Brothers (care a debutat pe locul 5) si A Little Bit Longer (care a debutat pe primul loc). Rasplatiti cu mai multe discuri de platina, cei de la Jonas Brothers au primit prima lor nominalizare la premiile Grammy in acest an, castigand mai multe premii la American Music Awards, Kids Choice Awards si Teen Choice Awards.
Jonas Brothers au vandut 8.1 milioane de discuri in intreaga lume, castigand 36 de discuri de aur si platina. Dupa lansarea noului album, Lines, Vines and Trying Times, baietii vor porni in turneul Jonas Brothers World Tour 2009, care va incepe pe 20 iunie la Dallas. Turneul va avea printre invitati pe Jordin Sparks si Honor Society. Asa cum a fost anuntat, baietii vor fi prezenti la Much Music Video Awards din Canada pe 21 iunie.
Vineri, 8 mai, la ora 03.00 (ora Romaniei), baietii vor fi prezenti pe Facebook pentru prima dintr-o serie de discutii live cu fanii din intreaga lume.
Albumul Lines, Vines and Trying Times va fi disponibil si in Romania din 16 iunie, la pretul de 29.9 lei.
Sursa: Universal Music Romania