“ALT CONCURS NATIONAL DE COREGRAFIE”, maratonul de dans si performance a ajuns la final

| 16 octombrie

“ALT CONCURS NATIONAL DE COREGRAFIE”, maratonul de dans si performance a ajuns la final.

Asociatia Sectia de Coregrafie a organizat la finele weekend-ului trecut prima editie a competitiei “ALT CONCURS NATIONAL DE COREGRAFIE”, un eveniment dedicat coregrafilor, dansatorilor si performerilor tineri din Romania. Au concurat nu mai putin de 9 productii independente noi, majoritatea autofinantate si care au abordat mai multe stiluri de exprimare corporals, de la pop, abstract, teatral, pana la experiment senzorial, video si sonor.
Primul premiul al serii a fost cel al Pas Boutique, oferit productiei care s-a identificat cel mai bine cu stilul concept store-ului. Acesta a fost decernat lucrarii “AlterMyEgo” si coregrafei Irina Strungareanu. Premiul “Ioan Tugearu”, oferit de Centrul National al Dansului, prin legenda dansului romanesc Ioan Tugearu, a mers la aceeasi coregrafa si productie.
Marele premiu al competitiei a fost oferit prin intermediul Ministerul Culturii si Cultelor si Administratiei Fondului Cultural National si a fost împartit la doua dintre productiile prezentate sambata, respectiv “Lay(ers)" a Cristinei Lilienfeld si "Ce-a mai ramas" a Danielei Sima. Juriul competitiei a fost alcatuit din Ioana Tugearu, critic de dans, Mihai Mihalcea, performer si fost director interimar al CNDB si invitata speciala din strainatate, coregrafa Yael Orni.
ALT PARTY a încheiat seara la Centrul National al Dansului, pe muzica asigurata de The Ghost of 3.13, Temple Invisible si DJ ToShiRo. “ALT CONCURS” a fost produs de Asociatia Sectia de Coregrafie, finantat de Administratia Fondului Cultural National, sprijinit de Centrul National al Dansului, X si 0 Dance Project, Cartierul de Dans, ArCub si Pas Boutique. Partenerii media principali ai evenimentului au fost: Revista ADN, Radio Guerrilla, All Hollow, Metropotam.
Mai multe fotografii de la eveniment pot fi vizualizate pe contul de Facebook Sectia de Coregrafie.