De Citit : Recomandări

The Story – Sepci.ro

| 04 aprilie

Căciulile şi pălăriile au existat din cele mai vechi timpuri. Oamenii îşi acopereau capul din motive practice… pentru a se feri de frig sau de soare. În prezent, aceste considerente practice sunt direct influenţate de modă… Căciulile şi pălăriile nu numai că trebuie să fie în tendinţe, dar trebuie alese şi în funcţie de fizionomie, culoare ten sau alte detalii.
Ceea ce pentru unii este doar hobby sau material de lectură, pentru alţii înseamnă bussines. Aşa a început şi povestea afacerii din spatele magazinului on line – sepci.ro.
Pornind de la o pasiune pentru accesorii, primii paşi ai afacerii au fost făcuţi cu
rucsacul în spate, cu produse aduse din Ungaria şi vândute în pieţe şi standuri stradale. Poate pentru că totul izvorăşte din pasiune, sau poate pentru că raportul
calitate preţ fusese unul corect… răspunsul poate fi undeva între, dar nu asta este important, ci faptul ca lucrurile au evoluat cu
succes. De la o afacere, aparent banală, desfăşurată pe plan local, în Braşov,
personajul povestirii noastre a pus bazele unui bussines de succes, pe plan naţional şi internaţional. În prezent, se poate lăuda cu cel mai mare depozit de şepci din România. Interesat în permanenţă de tot ce este nou şi în tendinţe şi de cerinţele pieţei a început să participle la târgurile şi expoziţiile din domeniu. Aşa au apărut clienţii naţionali şi au luat naştere primele branduri
comercializate: Basic, Bee and Me, Revenge. Participarea la târgurile internaţionale (Londra, Amsterdam, Los Angeles, Miami, etc) a însemnat un pas mare spre ceea ce urma să fie scris pentru istoria sepci.ro – livrare produse catre clienţi din toată Europa. Produsele comercializate de sepci.ro sunt realizate după concept olandez sub licenţă şi fabricate în China, dar la calitate Europeană. Cu
un stoc de 500 – 600 de articole, site-ul poate satisface gusturi şi cerinţe pentru toate vârstele şi buzunarele. De la produse şi jucării cu licenţă pentru copii (Toy Story, Barbie, Cars, Spider Man, etc) până la game de lux pentru femei şi barbaţi – brandul Revenge (colecţii de pantofi, bijuterii, eşarfe). Fiecare sezon aduce produse noi, în funcţie de tendinţele date de marile case de modă, atât pentru furnizori (www.basicshop.eu), cât şi
pentru clienţi (www.sepci.ro). Astfel, depozitul are aproximativ 1 milion de articole pe stoc. Puteţi verifica cu ochii voştri!
Din aprilie, se deschide showroom-ul în regim de depozit. Dacă eşti pasionat de accesorii urmăreşte promoţiile şi campaniile sepci.ro şi îţi vei
lumina ziua. Terapiile prin shopping chiar dau rezultate.
www.sepci.ro