De Citit : Recomandări

OMSTILISTUL

| 04 mai

OMSTILISTUL

Am tot vorbit despre cum trebuie pusa problema din punct de vedere  al relatiei client-stilist, insa de aceasta data vom vorbi si despre idealul nostru, si anume clientul perfect. Exista o multitudine de posibilitati prin care o intalnire poate decurge prost ,insa de cele mai multe ori acest lucru este evitat  datorita aptitdinilor profesionistului, fie a unei persoane calme si intelegatoare . La fel cum tuturor le plac stilistii buni, la fel si noua ne plac clientii in prezenta carora ne putem manifesta normal.Este foarte greu sa iti menti concentrarea si atentia in prezenta persoanelor dificile. Ne place sa va intelegem si sa putem comunica dincolo de standardele impuse pentru a putea creea o legatura cu voi, care sa dauiniasca nu doar o sesiune de coafat ci poate intreaga noastra viata profesionala.

Cine nu isi doreste o astfel de relatie ideala cu un client?  Sa fie rabdator , calm si placut si sa fie fidel o viata?   Sau mai bine spus, credeti ca noi vrem sa realizam coafuri nereusite? Eu personal m-am apucat de acest lucru pentru ca imi plac oamenii si imi place la nebunie sa tund si sa vopsesc , automat nu imi doresc sa provoc un discomfort nimanui. Totodata imi place sa fiu incurajat si apreciat, e normal doar , sunt om si nu un aparat in care bagi o bacnota si hopa iese cocul! Poate ti se pare normal ca atunci cand mergi intr-un salon de prestigiu si obti un rezultat minunat si sa nu iti manifesesti satisfactia, dar nu uita, nu salonul te-a servit, ci omul din spatele scaunului. Totodata ,pornind de la premisa ,,Clientul nostru, stapanul nostru”,  cu siguranta ca o atitudine potrivita va genera o stapanire deplina a celor mai frumoase rezultate pe care le poate oferi un profesionist clientului sau.